Suwałki, dnia 02 czerwca 2020 roku

In.6220.4.2020.SR

 

OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY SUWAŁKI

 

          Działając na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) zawiadamia się, że została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie stacji paliw i myjni samochodowych wraz z obiektami: gastronomicznym (restauracji typu fast food i/lub bistro przy stacji paliw), handlowym (sklep wielobranżowy – biedronka) zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą drogową, techniczną i towarzyszącą; budowlami towarzyszącymi w tym między innymi trwale związanymi z gruntem: konstrukcjami/murami oporowymi, zbiornikami przeciwpożarowymi, częściami budowlanymi urządzeń technicznych, fundamentami pod maszyny/urządzenia, pylonami reklamowymi i innymi urządzeniami reklamowymi, oraz wewnętrznym układem komunikacyjnym (drogi, place, chodniki, miejsca postojowe) zlokalizowane na działce nr 220/7 obręb Dubowo Drugie, gmina Suwałki z uwzględnieniem różnych wariantów realizacji inwestycji”.

Zapewniając stronom czynny udział w każdym stadium postępowania informuję, że z decyzją i aktami sprawy w tym opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego                            i Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku można zapoznać się w ciągu 14 dni w Urzędzie Gminy Suwałki, przy ulicy Świerkowej 45, 16-400 Suwałki, pokój 141A w poniedziałek w godzinach 8:00 - 15:45, wtorek - piątek w godzinach 7.30 - 15.15.

Niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suwałki http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl, wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Suwałki oraz przesłane sołtysowi wsi Dubowo Drugie i Prezydentowi Miasta Suwałk z prośbą o umieszczenie na tablicy ogłoszeń.

                                                                                            

(-) WÓJT GMINY SUWAŁKI

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Suwałki jest: Wójt Gminy Suwałki,
ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, tel. 875659300, e-mail sekretariat@gmina.suwalki.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@gmina.suwalki.pl

Dane są przetwarzane w celu ustalania wpływu realizacji inwestycji na środowisko.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż na podstawie przepisów prawa.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat.

Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie Ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.    

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie

Przejdź na początek strony

Strony ONAVI.plTworzenie stron internetowych